افغانستان همراه با پاسخ پلاس!

مهر سال ۹۵ که اولین نسخه پاسخ‌پلاس را منتشر کردیم، فکرش را نمی‌کردیم این برنامه تا این اندازه مورد توجه معلمان و دانش‌آموزان قرار گیرد. هرچه جلوتر رفتیم بیشتر با دغدغه‌های دبیران آشنا شدیم و عزممان برای رفع مشکلات آن‌ها بیشتر شد.
نظرات و انتقادات پاسخ‌پلاسی‌ها همیشه باعث قوت قلب و کمک‌کننده ما بوده و هست. از پیام‌های هیجان‌کننده‌ای که در این مدت به دست تیم پشتیبانی ما رسید، پیگیری دو معلم افغانستانی برای خرید پاسخ‌پلاس و استفاده از آن در کشورشان بود!? هر‌چند هنوز استفاده از این برنامه برای مردم در سایر کشور‌ها امکان‌پذیر نیست، اما قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد این اتفاق خواهیم‌بود.☺️

با خواندن پیام‌های این دو عزیز، شما هم در خوشحالی ما شریک باشید:

مختار صالح:

سلام برادر. امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید. این نرم افزار را میشه مطابق قانون وزارت معارف افغانستان بسازید و قیمت آن به افغانی چند است؟

 

اِدرِس محمدی:

سلام و درود نثار سازندگان برنامه موفق و پر‌کاربرد پاسخ پلاس
من به صفت یکتن از مستفدین۱ این برنامه قلبا تشکری می‌کنم از تک‌تک شما که چنین برنامه پر‌کاربرد را جهت فراهم‌سازی آسایش اساتید و معلمان به صورت رایگان تهیه کرده‌اید.
من اهل افغانستان هستم و از زمانی که با این برنامه آشنا شدم تا هنوز ده مرکز آموزشی که به چنین برنامه‌ای نیاز داشتند نشانی شما را آدرس داده‌ام تا دین خویش را ادا کرده‌باشم؛ به یقین کامل بیان می‌دارم که تعداد زیادی از مراکز اینجا از برنامه شما استفاده می‌کنند.
اگر جسارتا یک خواهش داشته‌باشم این است که در صورت امکان پاسخ نامه‌های ۱۶۰ سوالی اگر تهیه کنید ممنونتان خواهیم‌بود چون اینجا پاسخنامه‌های ۱۶۰ سوالی خیلی مروج است.
تشکر.

 

این محبت‌ها باعث خوشحالی غیر قابل وصف ماست. تیم پاسخ‌پلاس بیشتر از گذشته برای استفاده آسان تمام معلمان و دانش آموزان از این برنامه تلاش می‌کند.❤️

 

 


۱- به صفت یکتن از مستفدین: به عنوان یکی از استفاده‌کنندگان

زهرا مظلوم

خراسان رضوی, مشهد
دانشجوی مهندسی نرم افزار

آخرین نوشته های زهرا مظلوم (نمایش همه )

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code